dinsdag 17 juni 2014

{Review catrice absolute palletes}

Vandaag weer eens een review,
dit x van de 2 absolute palettes van catrice,
Sinds ik hoorde van deze palettes wou ik ze al gelijk hebben,
maar elke x kwam het er toch niet van, ik spaarde voor iets anders,
was niet echt into oogschaduw en nog veel meer redenen dat ik de palettes niet kocht,
Een paar weken geleden had ik ze allebei gevraagd en het ze gekregen,
ik ben er echt heel erg blij mee.
Het absolute bright palette heeft hele mooie highlithers en zachte kleuren,
terwijl het absolute nude palette allemaal nude kleuren heeft.
Hier de verpakkingen en van binnen:






















En de swatches:


Er komen nog eyelooks van deze paletten.
Als je naar echt mooie budget palette zoekt dit is echt een aanrader!
Ze zijn verkrijgbaar bij kruidvat voor 4,99 super goede prijs voor high quality.
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten