woensdag 18 juni 2014

{Hobbystiekjes.nl / Loom event}

Zowat iedereen kent het al, de ontzettend populaire rage loombands,
dat zijn die leuke gekleurde elastiekjes waar je van alles mee kan maken.
Een paar dagen geleden kwam ik via internet een super leuke site:
www.hobbystiekjes.nl/
Je kunt hier alles kopen wat je nodig hebt voor het loomen.
Ik stuurde hobbystiekjes een mailtje om te vragen,
of ze het leuk vonden dat ik wat over hun website schreef,
en dat ik dan iets van loomelastiekjes kreeg.
Ze gingen akkoord en nu schrijf ik dus leuk artikel over hobbystiekjes.nl
Zoals ik al zei de website heeft echt alles, super veel verschillende elastiekjes,
van glow in de dark tot elastiekjes met stipjes en nog veel meer.
Neem zeker een kijkje op www.hobbystiekjes.nl/ zeker de moeite waard!

Ook iets anders super leuks van hobbystiekjes ze hebben een eigen event,
oftewel het Loom event op 5 juli in Gorinchem, de kaartjes kosten maar 5,-
en bij 25,- aan besteding van spulletjes van www.hobbystiekjes.nl/ krijg je een kaartje helemaal gratis.
Er zijn veel loom wedstrijden waar je waanzinnige prijzen kunt winnen,
leuke workshops met foam klei en silk klei, een just dance wedstrijd, een springkussen,
schminken en nog veel meer, wie wil daar nou niet heen?



Over mijn leuke goodies die ik opgestuurd ga krijgen komt nog een artikel.
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten