vrijdag 29 augustus 2014

{Goals}

Srry iedereen i know ben best wel lang weggeweest.
Dit was echt een zomerstop voor mij,
ik had er gwn geen zin in om te bloggen,
liever lekker lui op de bank zitten en niks doen.
Met het nieuwe schooljaar al voor de deur heb ik een paar goals
die ik voor me zelf graag wil laten uitkomen.


Meestal als je goals bedenkt voor jezelf aan 't begin van het nieuwe
schooljaar is het logisch dat je bovenaanstaande goal over school gaat,
dat is dus niet zo dit jaar moet het gwn lukken de kip (spreek uit als: kiep) een turnelement.
Met een trainigsschema gaat het deze x echt lukken.
Het schema is per week dus als ik alle oefeningen die week doe mat ik de hokjes afstrepen,
als alle hokjes zijn afgestreept mag ik iets leuks kopen,
en dat is... een PARFUM jaaah daar kijk ik al zo lang naar uit!!!

School:
Ik heb natuurlijk ook een goal voor school.
*Niet meer dan 2 onvoldoendes in dit jaar.
*Van tevoren goed leren voor proefwerken.

Als ik gwn goed m'n best doet gaat dit vast lukken!

Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten