donderdag 24 juli 2014

{Zoka make-up}

Zoals jullie waarschijnlijk al weten ga ik over 3 dagen naar zoka (ZOKA = ZOmer KAmp).
Ik heb daar echt niet veel tijd om optemaken en zo en ook niet zo'n zin in dus neem ik
maar een paar dingen mee, er is ook een disco dus dan doe ik wel make up op.
Ik heb dus maar een beperkt aantal producten zoals lipbalm, foundation, oogschaduw, mascara,
eyeliner en een lipstick.

Hier is een foto van alle dingetjes:


 Namen van de producten:

* Links-boven = Essence-Get big lashes 3 triple black mascara.
* Naast-links-boven = Baby lips-Cherry me.
* Naast-naast-links-boven = Catrice-320 Kiss kiss hibiscus.
* Naast 3x-links boven = Catrice-Liquid metal eyeshadow 030
   We are the champanes.
* Naast quatro 4-links- boven = Essence eyeliner pen extra
   longlasting.
* Midden = Essence-all about candies eyeschadow 02 candies.
* Onder = Catrice-absolute bright eyeschadow palette.






Dat waren al de make up die ik mee ga nemen op zoka,
zoals je ziet zijn de meeste dingen van essence en catrice
dat is vooral omdat het goede kwaliteit make up is voor weinig geld,
en ik vind dat de catrice en essene erg fijne producten hebben.

Dit was mijn post over mijn zoka make up.
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!
 

 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten