woensdag 2 juli 2014

{Pww #2, Spotta, Vakantie, bloggen}

Het is bijna einde van 't school jaar nog heel ff hard werken en dan lekker niks doen,
ik ben weer een tijdje weg geweest met bloggen,
bij mij omt er bijna een proefwerkweek aan, ik heb m'n spotta bijbaantje,
en ben erg druk met andere dingen, daarom dus niet echt tijd gehad voor bloggen.

Spotta
Met m'n bijbaantje gaat het wel goed, het is natuurlijk nieuw nog dit was dan de 4e x
ik vind het wel zwaar,
maar het is maar 1x in de week dus dat valt wel mee.
als ik geluk heb helpt jente ook nog mee (gebeurt niet heel erg vaak ze heeft vaak geen zin als ze van school komt #lazy)
Ik weet niet hoelang ik er mee door ga, of ik het te druk krijg met huiswerk of dat het een last is maar we zullen zien.

Vandaag ben ik om 16:00 begonnen met bezorgen ik heb ong. 150 paketten te bezorgen,
morgen ben ik best vroeg uit 13:45 normaal is dat 16:15, dus leek het mij wel slim om vandaag de helft en morgen de andere helft, 'k heb net al de ene helft gedaan.

Je zal vast nog wel wat horen over m'n krantenwijk.

Pww
(Voor de mensen die het niet weten pww staat voor proefwerkweek).

Van donderdag t/m dinsdag heb ik pww best wel chill de heletijd maar 3uur,
dat is dus meestal 11:05 uit en dat 4 dagen lang en daarna vakantie.
Dit is al mijn 2e pww, 'k ben het al een beetje gewend.

Voor gesch, ak, nl. en eng. moet ik nog ff goed m'n best doen,
ik ga sowiezo naar VWO maar toch.
Ik hoop dat 'k goed maak en vertel jullie er later nog wel over hoe het gegaan is.

Vakantie
Vakantieeeeeeeee!!! hebben jullie er ook zo'n zin in... ik wel,
lekker warm en de hele dag in het zwembad liggen.
Ik ga naar Frankrijk 'k weet niet precies waar maar Frankrijk is meestal leuk, vind ik dan.
Als het goed is is er op de camping gratis wifi fingers crost an kan ik vanaf m'n mobiel blijven bloggen.

In de vakantie ga ik ook op Zoka = ZOmer KAmp,
dat is turn-, dans en zomerkamp,
'k ga er heen met mijn Bff Madelon LYSM <3.

Bloggen
Over het bloggen ik denk dat ik nu ff-tjes niet meer ga bloggen tot dat de pww is eigenlijk best wel snel maar toch dan ga ik een schema maken waarneer ik wat ga posten enzo.


Ik hoop dat jullie deze lange post leuk vonden.
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten