donderdag 6 februari 2014

{Glossybox december 2013}

Wel eens van de Glossybox gehoord?
Het is een box die je kunt bestellen voor 14,95 met 5 beauty producten er in ik heb er een tijdje geleden een besteld en het leek me wel leuk om die te laten zien.
Zo ziet de box er uit.
2014-01-11 19.06.46.jpg weergeven in diavoorstelling


Ik vind hem er echt heel erg leuk uitzien, dit was de december box,
Hij ziet er erg kerst achig uit je krijgt er meteen een warm gevoel van,
vooral de make-up producten in de vorm van een kerstboom vind ik echt leuk bedacht.
Als je de deksel open doet zit er een lintje met daaronder een beschrijving van alle producten.
2014-01-11 19.05.13.jpg weergeven in diavoorstelling
De beschrijving:


2014-01-11 19.23.42.jpg weergeven in diavoorstelling2014-01-11 19.26.09.jpg weergeven in diavoorstelling







Als je het papier open vouwt zie je alle producten jeee.
Er is een gat in 't papier gekomen let daar maar niet op.
2014-01-11 19.29.09.jpg weergeven in diavoorstelling

Dan begin ik bij het eerste ding dat een van mijn favo's uit deze box is.2014-01-11 19.30.17.jpg weergeven in diavoorstelling

Nails inc.-Victoria / 13,- Full size

Wat er opstaat:
Super glossy nagellak in een donkere, kersrode kleur. Nail Inc lakjes zijn
profwessioneel samengesteld voor een langhoudende, extreem glossy finish.
Victoria is de best verkochte kleur die bij elke outfit past, dag en nacht.
De bordeaux rode nagellak die ik toevallig bij 't foto's maken ook op had,
Het lijkt een erg donkere kleur, nou zo lijkt het dan dat is dus niet zo!
de nagellak is erg dus dus lak je dunne laagjes, het nadeel aan deze nagellak is
dat hij niet goed verspreid je krijgt nooit mooie even donkere kleur op je nagel,
daarom doe ik er glitter overheen om dat een beetje te coveren.
2014-01-11 19.33.36.jpg weergeven in diavoorstelling


Balance me-Super toning body wash / 250ml 12,15 ik heb 50ml
Wat er op staat:

Deze lifting super toning body wash is gecreëerd om de huid te verbeteren,
verzachten en een goede circulatie te bevorderen. Dankzij deze unieke samenstelling
van natuurlijke actieve ingrediënten zoals juniper, bergamot, geranium en
lavendel. Gebri zo vaak als gewenst, want door de zachte formule wordt de
huid gereinigd zonder de naruurlijke oliën te verwijderen.
Persoonlijk vind ik deze body wash heel erg sterk ruiken,
er zit juniper, bergamot, geranium en lavendel in de geuren samen ruiken lekker maar sterk
De super toning body wash is bedoeld om huid te verbeteren en je huid zacht te maken en te reinigen
zonder de natuurlijke oliën te verwijderen.

2014-01-11 19.34.02.jpg weergeven in diavoorstelling

Broaer-Vital oil / 100ml 19 ik heb 10ml
Wat er op staat:

Een multifunctionele loie voor alle haartypen, handen en lichaam. Een combinatie
van 5 oliën uit 5 verschillende continenten (argan-, jojba-, olijf-, macadamia- en
soja olie) voor een hydratatie, voedind, hestel en een prachtige glans.
Vital oil is een olie voor alle haartype lichaam en handen,
het is een combinatie van 5 verschillende oliën uit 5 verschillende continenten
(argan-, jojoba-, olijf-, macadamia- en soja olie).
De olie hydrateerd, voed, hersteld en geeft een mooie glans.

2014-01-11 19.33.18.jpg weergeven in diavoorstelling

Emite Make-up-Micronized eye shadow / 19,- Full size
Wat er op staat:
Emite's olievrije Micronized Eye Shadow is een gepigmenteerde oogscha-
duw dat zowel vochtig als droog kan gebruikt worden en is de perfecte keuze voor mensen met
gevoelige ogen. Het fijne pigment zorgt voor een gladde applicatie voor de ultieme ooglook.
Micronized eye shadow is een gepigmente olie vrije oogschaduw,
die je vochtig en droog kan gebruiken.
Ik heb het doosje een x laten vallen en nu zitter er allemaal losse korreltjes in
(dus dat hoort niet zo zoals het lijkt op de foto).
Ik vind het echt een hele mooie kleur hij is heel licht bege parelmoer achtig met een mooie glans.
2014-01-11 19.34.15.jpg weergeven in diavoorstelling

Kérastase-Bain volumique shampoo / 250ml 20,65 ik heb 10ml.
Volumique gel treatment / 200ml 25,65 ik heb 10ml.
Wat er op staat:
Het haar is na behandeling zichtbaar en tastbaar dikker en heeft onmiddellijk meer volume en kracht, met een luchtige finish. Het haar hersteld van binnenuit
2014-01-11 19.34.25.jpg weergeven in diavoorstelling

Renu-Lip and eye active lift
Wat er op staat:
Deze behandeling zorgt ervoor dat lijntjes worden verfijnd, diepe rimpels worden opgevuld en dat donkere kringen worden verminderd. Extracten van Wild Yam, Soya, Hydorpolne, Ginseng, Magnesium en Arnica stimuleren de huidcellen en collageen productie, waardoor er een gladde huid ontstaat en wallen worden verminderd. Het product bevat geen parfum en tarwe.
Over de Balance me-Super toning body wash,
Kérastase-Bain volumique shampoo & Volumique gel treatment en de Broaer-Vital oil komt nog een review.

In totaal was deze glossybox ongeveer 41.- waard en ik heb er maar 14,95 voor betaald, wow!

Dat was alles ik hoop dat jullie het leuk vonden, jaaa? laat dan een berichtje achter dan unbox ik de volgen glossybox ook
Kusje van mij!

1 opmerking: