maandag 3 februari 2014

{Januari Glossybox 2014}

Ik heb weer een nieuwe Glossybox ben er zoooo blij mee.
Hij ziet er zoooo leuk uit ik word er echt super vrolijk van hij best chic in het roze met zwart.
2014-01-25 19.33.16.jpg weergeven in diavoorstelling
Dan als je de doos open doet:
2014-01-25 19.33.31.jpg weergeven in diavoorstelling
Het blaadje met de producten:
2014-01-26 11.24.32.jpg weergeven in diavoorstelling
Dit staat er op het blaadje:
2014-01-26 11.25.21.jpg weergeven in diavoorstelling2014-01-26 11.26.28.jpg weergeven in diavoorstelling
De producten:





2014-01-26 11.33.33.jpg weergeven in diavoorstelling
Oke dan ga ik nu laten zien wat er in zit:
Ik begin met de
Beauty bird-Fly High Foot Gel / 9,00 Full Size
Wat er onder staat:
Fly high ACTIVE GEL zal jou warme, gespannen en vermoeide voeten en
benen verkoelen, tevitaliseren en weer laten herleven!
De verpakking ziet er echt leuk uit met die wolkjes en vogeltjes,
ik vind hem eerlijk gezegt niet zo lekker ruiken (ik ben meer van de zoete en Cyprus geurtjes)
Hij ruikt erg naar lavendel met laurier (net als zo'n laurier pepermuntje).
Ik smeerde hem op m'n voeten toen ik net uit bed kwam en ze voelen nu heel zacht, fris en ruiken super lekker.
2014-01-25 19.20.19.jpg weergeven in diavoorstelling

Dan de...
Karmameju-Konjac Sponge / 9,25 Full Size
Wat er onder staat:
De Karmameju Konjac Sponge zal de huid exfoliëren, zuiveren en diep reinigen.
Daarnaast stimuleert de Konjac sponge de doorbloeding en herstel van jouw huid.
Deze sponge heb ik nog niet gebruikt dus hier komt nog een review van, ik ben echt super beniewd hiernaar.
2014-01-25 18.46.49.jpg weergeven in diavoorstelling

Nu de...
2014-01-25 18.47.30.jpg weergeven in diavoorstelling
Alessandro-Pro-White Nail Polish
Wat er op staat:
Gebruik deze nagellak op schone nagels en creeer een optisch glanseffect met anti-
geel formule. Dankzij een speciale pigment, neutraliseert Pro-White de verkleuring
op nagels, waardoor jij schitterende witte en glanzende nagels zal krijgen.
Hier komt nog een review over :)
2014-01-25 19.20.30.jpg weergeven in diavoorstelling

Benefit cosmetics-The POREfessional / 33,- 22ml
Minimaliseer snel de zichtbaarheid van poriën en fijne lijntjes, voor een extreem zachte en gladde
huid! Breng deze zijdezachte, lichte balsem aan op de huid, over of onder jouw make-up heen.
Dit product heb ik nog niet getest als je er een review van wilt laat dan een berichtje achter bij de comments.

En dan het laatste waar ik ontzetten enthousiast ben jaaaaaah!
2014-01-25 18.46.32.jpg weergeven in diavoorstelling

TONI&GUY-Dry Shampoo / 12,95 250ml
Gebruik deze spray om textuur en volumen toe te voegen aan fijn haar, of om je haar
fris gewassen laten lijken. Spray op droog haar van wortel tot punt en werk het
door met je vingers of een borstel.
Met dit product ben ik zo blij ik heb snel vet haar en soms heb ik gewoon geen tijd om het te wassen je sprayt er ff droogshampoo in en het is echt 10x minder ook krijgt je haar veel meer volume en deze ga ik zeker nog een x kopen. XD

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, deze box was ongeveer 35 euro waard en ik ben er erg blij mee,
vooral met de droogshampoo en de sponge.
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten