zaterdag 15 februari 2014

{valentine's day}

Gister was het valentijnsdag jaaah,
eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel van gemerkt,
alleen dat mn moeder me een snoephartje gaf, haha!
Ik had vooral een leuke vakantie dag.
Ik heb wel valentijns nutella koekjes gemaakt hier het recept:
Nutella Koekjes (voor voor ong. 9 koekjes)Benodigdheden:
  • 1 cup Nutella
  • 1 cup bloem
  • 1 ei
Zo maak je het:
- Meng alles door elkaar.
- Kneed het goed.
- Maak balletje of andere vormpjes van ong. 1,5cm dik
- Leg het op een bakplaat met bakpapier of alluminiumfolie.
- bak het voor 8 - 10 min dan ze zijn echt goed, je denkt misschien van niet maar anders worden ze best wel droog.
Sweet Tip: Smeer er een laagje nutella of andere chocolade pasta op dan zijn ze nog lekkerder!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten