zaterdag 22 februari 2014

{Holiday day 4, 5, 6 & 7}

Ik heb al een paar dagen niet meer wat geschreven over mijn vakantie dagen,
Dat komt doordat ik eigenlijk niet zoveel boeiends heb gedaan de afgelopen dagen daarom
vat ik deze 4 dagen ff snel samen.

Day 4:
Vandaag heb ik uitgerust van de BFF event en veel tv gekeken.

Day 5:
Vandaag reese's gemaakt echt super lekker!
Het recept staat in een ander artikel.

Day 6:
Vandaag heb ik gejust danced (haha, geen idee hoe je het schrijft)
dat vind ik echt super leuk justdance samen met mn zusje!!!
Verder heb ik een beetje gebank hangt en een beentje op mn mobiel gezeten.

Day 7:
Ik heb geschaaaaatst super leuk met mn zusje, haar vriendin en mn moeder, haha
Daarna heb ik thuis warme chocolademelk met reese's gegeten, Mmm!!!

Dat was het alweer enjoy your holiday!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten