zaterdag 22 februari 2014

{Holiday day 3 - Huishouds beurs / BFF event}

De 3e dag van de vakantie alweer vandaag ging ik naar...
DE BFF EVENT / DE HUISHOUD BEURS!!!
In de Amsterdam RAI,
we gingen naar binnen en er hingen best wel veel soort flatscreens met de richtingen van verschillende hallen dus wij gingen gewoon een beetje rond kijken en kwamen snel terecht
in de food&drink hal het was er ontzettend groot en er waren allemaal dingen waar je iets kon proeven en kon kopen toen we zowat alles geproefd hadden van milka tot pasta tot special K cornflakes gingen we naar andere zalen om het Bff event te zoeken,
Dat lukte eerlijk gezegd niet echt omdat we door zoveel dingen afgeleid werden en het daar gwn ontzettend groot was dus we volgde de bordjes en uiteindelijk kwamen we er wel maar toen we de hal binnen gingen was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld RAI had ongeveer 11 hallen gebruikt voor dit event en er was er maar 1 voor de BFF event er waren een paar dingen te doen behalve wat ons heel erg leuk leek was om bij de lush stand zelf een natuurlijke gezicht reiniger te maken, de workshop kon je doen om 13:00, 14:00, 15:00 en 16:30 de eerste workshop was allang af gelopen en het was bijna 14:00 dus we vroegen of we nog mee konden doen maar jammer genoeg was hij al vol dus we gingen ruim van te voren naar de volgende workshop om 15:00 we waren daar al een halfuur van te voren we kwamen daar aan en hij zat net vol, we wouden echt heel graag de workshop doen dus we gingen om 15:45 al naar de lush stand en gelukkig waren we op tijd, jaaah!!!
Dus toen hebben we de angels on bare skin gezicht reiniger gemaakt hij ruikt super lekker naar amandel met lavendel, er komt nog een review over dit product!











 

Dus we gingen verder kijken bij de huishouds beurs en wat ons meteen erg opviel er waren 3 stands van Fogan een make-up merk dat ik eigenlijk nog niet kende, alles was er 1 euro er waren zooo veel nagelakjes ik heb er uiteindelijk niet zoveel gekocht, maar het was daar wel super leuk!!!












Toen we klaar waren met shoppen bij Fogan kwamen we bij de workshops waar wel wat leuke dingen bij zaten maar net niet leuk genoeg je moest er bij de meeste 5 euro voor betalen en dan was het net niet leuk genoeg voor, wat wel leuk was er stond een kraampje met allemaal losse kralen!!!
Wat ik echt super leuk vond een paar jaar geleden was ik heel erg met kralen bezig met kralen ik kocht er veel en toen had ik niet zo'n zin meer in maar als ik dit zie wil ik gelijk weer armbanden maken enzo maar ik heb me beheerst en heb 1 dingetje gekocht.
Een super schattige gouden uilen bedel!!!
Ook kreeg je een paar dingetjes gratis:
- Nivea's niewe deo geur = Satin sensation
- Een soort kubus
- Een Gliss kur hair repair haar masker
- En dus de angels on bare skin lush gezicht reiniger












Dat was het ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten