maandag 21 april 2014

{Birthday+pasen}

Woensdag was ik jarig al een ff-tjes geleden,
ik had al een tijdje de action krultang om een beetje uit te proberen
hoe je leuke dingen in je haar kan maken met een krultang.
Dus ik had de Remington Pro Soft Curl 25 mm gevraagd, jaaah!
En die heb ik dus gekregen!!!









Jullie zien hem vast wel een x-tje voorbij komen op m'n blog in een hairstyles artikeltje.

Ook heb ik een zakje gekregen met allemaal proefjes/sampels, i love samples, haha!
Hier zitten ook een paar samples van m'n oma bij die ik eergister gekregen heb.









Ik ben dus eergister naar m'n oma geweest en daar waren ook mijn super lieve nichtjes,
ik heb haar haar gekruld met m'n krultang super cute en stond haar zo lief.
En ik heb dus gegeten bij mijn super lieve oma en cadeautjes gekregen enzo.
 
Ook mag ik nog ergens het 88 pallette uitzoeken voor m'n verjaardag en daar komt dus nog een review van als ik hem besteld heb!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten