maandag 21 april 2014

{DIY Nails note book}

Vandaag het ik echt een super leuke DIY voor jullie,
het is een boekje waar je al je lakjes kan zien op kleur.
Lets start...
1.- Begin met een leeg notitieboekje.
2.- Schrijf boven aan de blz. welke kleur of soort je op die blz. wil doen,
      je kan zelf weten waarop je de nagellak soorteert kleur, merk enz. ik doe op kleur,
      dus zet ik boven aan de blz. red.
3.- Lak een beetje nagellak op het papier en schrijf de naam en het merk eronder en als je wil
     een nummer zodat je uitendelijk weet hoeveel nagellakjes je hebt.
4.- Doe dat dan met elke soort op een aparte blz. totdat je al je nagellakjes gehad hebt.
Tip: Wacht tussedoor wel met de blz. om slaan anders plakken ze aan elkaar, haha!
5.- versier de voorkant met mooie plaatjes, stickers en alles wat leuk is!

En dan heb je een super leuk boekje met al je nagellakjes!


















Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten