zondag 27 april 2014

{Zeeland dag 3}

Hey hey,
Het is alweer dag 3 en vandaag zijn we naar het zwembad omnium in goes geweest,
't was erg leuk met 2 glijbanen de hoogste ging echt hard.
Daarna zijn we nog naar de stad goes geweest er was daar een grote markt er daar hebben we een paar lekkere Griekse dingetjes gekocht.
We zijn nog een paar winkels in gegaan en toen weer terug naar 't vakantie huisje.
Toen we thuis kwamen mocht ik nog wat lekkers halen dus had ik een magnum gehad,
Maar niet zomaar één het was een special-edition omdat magnum 25 jaar is hebben ze de 
"marc du champs" special, de normale bruine chocola was zilver gespoten , super cool.
En de binnenkant, Mmm, zooo lekker het smaakte een beetje naar tiramisu echt super lekker,
Ben jij ook een tiramisu-lover als je deze ziet taste it!
En na al dat lekkers heb ik de uitslag gekeken met m'n zusie van "wie is de mol junior".
Neeeee jenny is de mol ik dacht echt of davey of roeland en ik en jente zaten er echt helemaal naast.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten