zondag 6 april 2014

{Starbucks}

Een tijdje geleden ben ik naar starbucks geweest voor 't eerst,
het is al wel iets van 3 weken geleden maar steeds had een ander blog artikel voorang of had ik geen tijd dus daarom dat ik er nu pas iets over schrijf!
Ik lus eigelijk geen koffie en jente (m'n zusie ook niet) dus kochten we chocomelk,
ik met hazelnoot en jente met caramel super lekker, ik had gehoord van een vriendin dat de normale choco erg bitter was en met een smaakje leek me nog lekkerder, m'n moeder nam een cappuccino die erg lekker was volgens haar.
We namen ook allemaal nog iets lekkers erbij ik nam een lemon poppy muffin (een muffin met citroen frosting er op) die echt super lekker was, jente een rocky road bar (een choco bar met koekjes en marshmellows), en mn moeder een espresso brownie, ze is erg van het gezond eten enzo dus mochten wij hem verder opeten, super lekker!

Dat zijn wij!
















Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten