woensdag 21 mei 2014

{88 palette}

Het is alweer ff-tjes geleden dat ik iets geschreven heb ook is het al een tijd geleden dat ik het 88 palette besteld heb nu ga ik er de review over schrijven enjoy and have fun.
Lets start...
De verpakking:


De kleurtjes zien er allemaal super leuk uit.












En dan nu de swatches:



Ik heb de swatches op een papier gedaan, omdat het een rommel werd met die 88 kleurtjes.
Steeds een nieuwe rij op m'n arm zag er messy uit dus ja dan zo maar!
Het is net als in 't palet rij voor rij onder elkaar, de laatste rij paste er niet op dus staat die ernaast, Loner, haha!!!
Wow goede pigment!









Jullie zullen van dit palet nog wel een look zien
Ik ga dit palette vaak gebruiken super vet.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten