dinsdag 13 mei 2014

{Lion vs Tiger}

Haloooooo,
laatst had ik 2 traktaties op turnen, het waren candybars.
Ik hou er van de lion, dus ik pakte uit één zak de lion,
daarna kwam de anderee traktatie dat waren merkloze candybars ik keek in de zak en zag de tiger
dat leek verdacht veel op de lion, het leek me wel leuk om ze alle 2 te testen dus een vs,








ik ga ze testen op verpakking, uiterlijk en smaak.
Zo ziet de verpakking er uit:

Het is niet een hele scherpe foto, i'm sorry, hihi!








Ik vind ze allebij er leuk, bij de tiger vind ik de geel met zwarte tijger strepen super leuk,
en bij de lion de brullende tijger.

Ik denk dat ik toch voor de lion ga.






Dan het uiterlijk.
Zo zien ze er uit:



<--- TIGER!








<--- LION!





De lion ziet er veel lekkerder uit vind ik dan die ander is vierkant en zie je de bobbletjes biscuit minder de lion wil je echt meteen opeten.

Oke dus 2-0 voor de lion. Nu het belangerijkste de smaak:
Zo zijn ze van de binnenkant:





De lion smaakt echt 10x lekkerder de caramel, chocolade en de bescuit is echt één geheel,
super lekker, vergeleke met de lion smaakt tiger echt erg naar plastic.
Dus het is 3-0 voor de lion geworden.
Het is ook wel echt heel erg duidelijk de lion heeft gewonnen!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten