donderdag 1 mei 2014

{Zeeland dag 6&7}

Het is vandaag alweer dag 7 de laatste dag eigenlijk,
vandaag gaan we alleen nog ff ergens een visje of iets anders eten
(Dat vinden m'n ouders dan weer leuk).
En verder een beetje inpakken en nog een beetje luieren je kent het wel.
Morgen gaan we weg en ik wil eigenlijk wel weer graag naar huis,
Ik mis Brammetje en Silke, je weet wel mijn super schattige katties.
Gister hebben we getrampolinespringt wat een woord.
Dat was erg leuk verwacht er niet te veel van hoor,
Het was buiten ong. 6 trampo's het waren niet super goede trampolines,
Maar ja dat komt denk ik omdat ik ook wel op de trampo in de turnhal spring
En die veert echt super goed haha!
Na het trampoline springen hebben we appeltaart gegeten en toen gingen we naar huis.

Op de terug weg gingen we naar de Kruidvat het was 1+1 gratis op alle make up
ik had een hele lijst gemaakt met wat ik allemaal wilde hebben,
In Zeeland was het zelfs super druk moet je nagaan in Leiden.
Ik had 12 dingen uit gezocht die ik graag wou er waren er maar 6,
Dat maakte het voor mij alleen maar makkelijker kiezen want dan kon ik nog een paar andere dingen erbij kiezen die ik leuk vond.
Ik ga hier nog een artikel over schrijven als ik thuis ben met foto's enzo.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten