woensdag 14 mei 2014

{Feesieee}

Afgelopen zaterdag en zondag was mijn feesie het was echt super leuk,
ik was 16 april jarig geweest en nu een tijdje later dus mijn feestje.
Het begon om 13:00 we begonnen met taart eten,
mijn lievelingstaart hazelnootschuimtaart, jummie!
Toen gingen we de cadeautjess doen dit heb ik allemaal gekregen:


Ik had vooral om make-up en geld gevraagd, dat heb ik ook allemaal gekregen.










Dit is alle make-up:








Ik ben er echt heel erg blij mee!


Daarna gingen we naar het zwembad dat was super leuk, ik en een paar andere gingen in het super koude buitenbad uiteindelijk was het water buiten best wel lekker,
mijn moeder zou ons om 18:00 komen halen maar toen kwamen we erachter dat het zwembad al sloot om 17:00 dus we gingen eigelijk lopend terug, onderweg kwamen me moeder tegen en toen zijn we met haar in de auto meegegaan.
Toen was het 18:00 en hebben we lekker gegourmet met pannekoekmeel en lekker vlees.
Daarna hebben we buiten wie is de mol gedaan dat was echt grappig ik had allemaal leuk opdrachte verzonnen iedereen vond dat erg leuk.
Om half negen begonnen we het eurovisie songfestivasl kijken (daar heb ik een ander artikel over geschreven) met de vrouw met de baard enzo. toen het was afgelopen hadden we nog ff ge just danced, om half 2 s'nachts ofzo maar dat maakt niet uit, haha!
Om 03:19 was ik nog aan 't praten en daarna ben ik gaan slapen.
Om een uur of 5 werd ik wakker door een soort geklingel en dat was dus een stene vaas die de katten hadden gebroken lekker handig, die hebben we in de ochtend ff opgeruimd.
Daarna hebben we spelletjes gedaan in mijn kamer, en daarna weer ge-just-danced tot 12:00 en dat was het einde.
Het was echt een super geslaagd feesie!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten