zondag 11 mei 2014

{Eurovisie songfestival 2014}

Hebben jullie gister ook gekeken,
het ESF super leuk ik had met al m'n vriendinnen gekeken was echt super leuk.
Waarover iedereen het de laatste paar dagen over had natuurlijk de zogenaamde vrouw met baard.
Ik vond het liedje eerlijk gezegd niet heel leuk.
Ik vond hem/haar ik noem er wel gwn haar, ik vond haar best wel mooi als ze die baard afgeschoren had, hihi!
Ze had die baard niet om optevallen, nou ook wel een beetje denk ik, maar vooral om een statement te maken tegen het antie homo en travestiet enzo.
Ik heb ff op google zitten kijken naar de baardvrouwuitzag als jongen zijnde dus hier het resultaat.



















Deze liedjes vond ik ook erg leuk:

* Not alone - Armenië - Aram mp3
Die gozer van armenië noemde wij dus de vampire gast, haha!








* Cheesecake - Wit rusland - Teo
Dit vind ik gwn een lekker grappig swingend nummer.







* Hunter of stars - switserland - Sebalter
Sebalter is dan wel een aparte naam, maar hij is wel super knap en leuk dat fluiten in het begin van 't liedje.








* Cliché lovesong - Denmark - Basim
Super leuk popnummer, dit was het liedje van het gast land erg leuk deuntje.









* Something better - Finland - softengine
Echt een leuk liedje wel erg na-ge-aapt van coldplay.














* Moustace - France - Twin Twin
Ik vond het wel een leuk liedje wel echt bijna net als stromea,
ze kregen echt maar 2 punten ofzo wij hadden er wel iets in de 230 ong.





*


 Running - Hungary - Andras Kallay Saunders
Echt een super leuk en mooi liedje dit was een van mijn favo liedje in de eerste voorronde.











* No prejudice - Ice Land - Pollapönk
Deze waren zo grappig en leuk, ik moest echt denken aan de teletubbies.








* Cake to bake - Latvia - Aarzemnieki
Echt een super leuk liedje dat niet te veel toeters en bellen nodig heeft.
Die ene gozer helemaal rechts zijn haar is zooo cool, haha!






* Calm after the storm - The Netherlands - The Common Linnets
Jaaaaaaah Nederland ze zijn gwn 2eee geworden echt super knap,
Waylon en Ilse zijn samen zo mooi op 't podium, ze hebben het echt mooi gedaan.










* Shine - Russia - Tolmachevy sisters
Erg leuk gedaan met die 2-ling en wip wap.
















* Tik tok - Ukraine - Mariya Yaremchuk
Dit was mijn lievelings nummer hij was zooo leuk,
die man die in dat rad rende was ook echt heel erg knap, hihi!














Dat waren alle leuke nummers,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten