woensdag 23 juli 2014

{1500 pageviews & update voor van alles en nog wat!!!}

Ik heb alweer 1500 pageviews... Wowww!
Srry iedereen ja 'k weet het beetje lang weggeweest met bloggen.
Ik had dus een nieuw schema gemaakt voor bloggen,
maar die gaat bedenk ik nu, vanaf de 3e week van de vakantie pas in (in het Noorden is dat de 4e week van de vakantie). Deze week komen er wel nog iets van 2 posts en daarna ga ik voor een week
op zokaaa met Madelonnn (zoka= ZOmer KAmp) jaaah ik heb er zo'n zin in!
Dat schema gaat dus in op de eerste maandag na zoka!!!

Ander onderwerp madelon mijn super lieve vriendin komt soms als gast redactrice,
ze schrijft leuke artikels en leuke diy's
Ze is een "gast'' ze schijft dus soms waneer zij zin heeft om iets te schrijven dan komt er een post!
Ik vind het erg leuk ik hoop jullie ook!!!

Al de artikelen die ik publiceer in de vakantie krijgen de tag Happy holiday.

Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten