zondag 6 juli 2014

{Vakantie goals}

Deze vakantie wil ik echt veel gaan doen; veel kracht, lenigheid en conditie.
Ook ga veel manga tekenen ik vind tekenen echt te leuk, maar doe het gwn te weinig.
Deze vakantie wil ik min. m'n 1e manga boek helemaal uitwerken
alle tekeningen en oefeningen uit het boek doen en zo een soor manga prof worden,
als het lukt wil ik ook graag in het 2e boek beginnen.
Samen gevat een drukke maar toch relaxte vakantie.
Kracht, lenigheid en conditie.
Om te beginnen met kracht, lenigheid en conditie,
ik wil deze zomer sterker, leniger en meer conditie krijgen,
vooral voor turnen hoe ouder je wordt hoe stijver en ja...ik merk het met sommige dingen wel,
ik wil de kip (spreek uit als: Kiep) kunnen en daar heb je nou eenmaal veel buikspieren voor nodig.
dus deze zomer gaat het echt gebeuren ik ben al vaak aan een kracht progamma begonnen en steeds zei dacht ik dat ik geen tijd had dus deed ik het niet, en dan begon ik weer opnieuw maar dat lukte steeds niet ik vergat het en net als op een dieet daar houd je je heel even erg goed aan en daarna is het een beetje over, maar deze zomer moet het echt lukken. Ik heb nu 2 verschillende kracht schema's gemaakt voor de vakantie dat ik kan afwisselen met waar ik die dat meer zin in heb.




Dit wil ik dus elke dat gaan doen.
Alleen niet op ZOKA (= ZOmer KAmp, een turnkamp waar ik voor een week heen ga.)
Daar turn ik al elke dag en ik heb niet altijd tijd voor het hardlopen en kracht oefeningetjes doen.
Jullie zullen hier vast nog wel over horen of het goed gaat, en of ik het volhoud al dat trainen!
Manga:
Dan nu over het manga tekenen ik wil dus het hele boek uit tekenen,
Naast het kracht wil ik het liefst elke dag min. 1 tekening of oefening maken.
Ik bewaar alle tekeningen in een mapje.
Het boek heeft wel 144 bladzijdes dus dat wodt wel aanpoten.
Het 1e boek gaat over hoe je het basis manga meisje maakt en over het gezicht en lichaam vooral,
het 2e boek gaat meer over magische meisjes zo eet het boek ook hoe je een normaal meisje transformeert in een superhero!
Ik begin dus met het basis boek en hoop dat ik daar veel uit leer!
Dit was mijn blogpost over mijn vakantie goals.
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten