woensdag 9 juli 2014

Vakantie!!!

Vakantieeee,
eindelijk ik kijk er al zo lang naar uit gister proefwerkweek afgerond en nu dus vrij,
lekker uitslapen en de hele dag doen wat je zelf wilt,
geen huiswerk... lekker vrij.
Gaan jullie op vakantie? naar een heel ver land of gwn in Nederland.
Ik ga naar Frankrijk zoals jullie al weten leuk kamperen in een tent.
Kamperen vindt ik persoonlijk het leukst, het lijkt mij eigenlijk niks
om in een hotel voor 2 weken te verblijven, wij doen meestal 2 dagen over de reis naar de camping,
dan maken we tussendoor meestal een stop in een hotel slapen we daar en gaan de volgende dag vroeg verder, dat vind ik altijd erg leuk voor 1 dagje maar 2 weken? Nee niet voor mij.
Ik heb dus erg zin om te kamperen.
Als het goed is heb ik op de camping gratis wifi dus dat word leuk bloggen vanuit Frankrijk.
Ik zie jullie snel weer!
Enjoy, love and have fun!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten