donderdag 13 maart 2014

{ABC about me}

Halooo,
Vandaag heb voor jullie een leuk dingetje Het ABC about me,
Jip zoals jullie al kennen van fantasticway-of-life heeft dit ook al gedaan op haar blog en dat vond ik een erg leuk idee dus leek het me leuk om het ook te doen!!!
ABCabout me is dus dat je bij alle 26 letters van het alfabet een woord bedenkt wat bij jou past
Lets get started:

A
Britt, dat ben ik haha!
China, ik wil d'r ooit nog een x heen
Drie, i love that numbre it sounds so great.
Eenhoorn, ik weet dat ze niet bestaan maar het zijn ongelofelijk cute dieren.
Familie, love them!
Gansevoort, my surname!
Halooo
I love it3, that is my blog!!!
Jente, das m'n zusje, love her!
Katjes ahh ik hou zooo erg van m'n katiez bram en silke!
Love it, because I love it.
Make-up, jaaah love it.
Nail polish, jeeej
Organised, dat ben ik soms iets teveel.
Paniek/stres, in the morning.
Quiz, dit is sowieso een van de weinige woorden die ik kan verzinnen met de Q en ik vind quizen gwn super leuk.
Rösti, dat zijn kleine
Slaapfeestje dat is zooo leuk ik ga d'r eentje houden als ik jarig ben, lekker bij kletsen with all my fantastic friends.
Turnen, tuurlijk moest turnen in de ABC komen bloggen en turnen staan nu bij mij op de eerste plaats.
Unicorn, het engels woord voor eenhoorn!!!
V-
Witlof, ielll dat is zooo goor.
Xylofoon, omdat het zo'n grappig woord is en omdat ik niks op een X kon verzinnen.
Y-
Zingen, ik kan het niet zo goed maar vind het ontzettend  om te doen, onder de douche ofzo.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten