maandag 10 maart 2014

{Shoplog2}

Ik ben eergister ff naar de kruidvat geweest, na m'n turnwedstrijd, had ik zin in.
Ik heb er 2 dingetjes gekocht:
De Shimmering bronzing powder medium skin 010 shimmering bronze.



















Wow deze is zooo mooi het is echt een glitterige bronzer
Het patroontje alleen al is rede genoeg om deze bronzer van catrice te kopen,
zoals de naam al zegt "Sun glow deze bronzer is echt perfect voor in de zomer om een mooi bruin geshaped gezichtje te krijgen!

En de highlighter powder 01 love poem van de lijn love letters.

O...    WOWWW dit is zo mooi
die letters... wauwww,
het is een hele lichte peachy-glittery kleur, echt ontzettend mooi.
Er zijn dus letters in gedrukt echt super mooi!!!
Er staat:
       Love...
bears all things.
     believes all things.
hopes all things.
   endures all things
...love never
        fails

Vertaling, haha!
       Liefde...
draagt ​​alle dingen.
      gelooft alle dingen.
zij hoopt alle dingen.
    verdraagt ​​alle dingen
    ... liefde faalt
         nooit


Echt een super mooie tekst.
Ik ben echt super blij met deze producten!!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Kusje van mij!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten