zaterdag 29 maart 2014

{Favo's maart}

Halooo,
vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriten van maart waren!
Lets start...

 
Haar?
Ik heb laatst een heat protector gekocht bij de action, ik had nooit echt een haar product tegen de hitte van een krultang, dus ik kocht om het uit te proberen eerst gwn een butget merk.
Hij werk goed en ruik zooo lekker!






Muziek?
Ik luister best wel vaak op spotifi,
Ik weet ff niet meer hoe het heet maar ik denk the cover page,
dat is een pagina waar liedjes en artiesten op staan die ze aan je aanbevelen naar aanleiding van wat je luisterd ik kwam deze 2 zangers tegen: A great big world ze maken echt super leuke liedjes luister ze snel!!!





Body?
Deze maand heb ik de bodem geraakt van m'n aloe vera body butter van action.
dus ik denk wel dat dit mn favo ding is wat ik gebrui voor my body this month!








Nails?
Ik had laatst een lakje van revlon gekocht en ja ik vind het een super mooie kleur dus daarom is dit
mijn favo.





Lips?
Eindelijk ik heb baby lips gekocht this month,
ik hoorde er zulke goede verhalen over en zoveel mensen hadden ze dus ik heb er 2 gekocht: Pink punch en Cherry me ik vind pink punch net iets lekkerder dus staat die nu op de foto.
Ook had mijn moeder nog een waardenbon voor ici paris, zij koopt daar nooit wat dus gaf ze hem aan mij ik heb daar een paar dingetjes uitgezocht waaronder deze super lekere lioppsmeaker! Birthday cake








Samples?
Maart was een echte douglas-sample-bon maand gewwest ik ben er vaak geweest en heb deze samples gescoord!




Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten