zaterdag 1 maart 2014

{Shoplog!!! maybeline, hema, clairs enz.}

Vandaag weer een shoplog, jaaaah!!!
Ik wou al een paar x eerder een shoplog maken,
maar ik had toen maar een paar dingetjes dus nu combineer ik gewoon een paar shoptrip's in 1!
Let's start:
Ik begin bij de hema dingetjes.
2014-02-12 16.01.20.jpg weergeven in diavoorstelling

Ik had eigenlijk nooit een foundationkwast en wou het uitproberen dus ik kocht om te kijken of ik het fijn was een kwast bij de hema.
(dat licht bruine op de kwast is BBcream, haha!)
Hij bevalt mij best wel goed hij is lekker zacht en verspreid goed.
Hij was 3,10
2014-02-12 16.01.29.jpg weergeven in diavoorstelling

De hema heeft vaak veel producten die dan afgeprijsd zijn voor weinig geld en dit x koos ik dit super leuke nagellak kleurtje hij is een beetje lila-parelmoerig
Dan de...











BBcream in de kleur 02 hij dekt niet helemaal maar wel net genoeg.
Nu de...












Iluminatie cream die ik ook had voor 1euro omdat ie net als de nagellak in de korting was, jaaa!
Het is een soort hihgliter cream maar je hebt al snel genoeg anders zie je dus een witte glimmende vlek.
Hij is wel een erg mooi platina-achtige kleur!
Dan de maybelline producten:

2014-02-12 16.01.01.jpg weergeven in diavoorstelling
Eye studio 30 green glam,
het is een erg mooie kleur maar hij wordt snel grijzig.

De: L'Oreal Color Infallible Eyeshadow Limited 037 Metallic Lilac.
Het is een hele mooie paars metallic oogschaduw waar veel pigment van af komt.2014-02-12 16.00.04.jpg weergeven in diavoorstelling2014-02-18 16.34.48.jpg weergeven in diavoorstelling2014-02-18 16.35.18.jpg weergeven in diavoorstelling


Hier zijn de swatches:
2014-02-18 16.39.25.jpg weergeven in diavoorstelling2014-02-18 16.34.38.jpg weergeven in diavoorstelling

De color sensational licious lipgloss 410 peach sorbet.
Hij smaakt echt perzik-mango achtig,
Wel lekker maar hij proeft wel een beetje chemisch.
Verder ziet er mooi uit en zit hij wel lekker op je lippen.
2014-02-12 16.00.44.jpg weergeven in diavoorstelling

Ook heb ik wat bij de big bazar gekocht voor 1,09 een lipbalm die smaakt naar watermeloen,
i ben echt helemaal fan van geuren en smaken van watermoloen,
maar dit x grijp ik toch veel vaker naar mn cherry lipbalm ook van de bigbazar van het zelfde merk,
die is zooo lekker soms heb ik m'n cola lipsmeaker op doe er wat cherry lipbalm op en het proeft PRECIES als coke cola cherry omg hemels.
2014-02-12 16.00.52.jpg weergeven in diavoorstelling

Ik ben ook ff naar de action gewwest en daar heb ik deze soort cream oogschaduw gekocht.
2014-02-12 16.00.20.jpg weergeven in diavoorstelling

Ik vind de witte kleur erg mooi, maar 'k ben niet zo onder de indruk van step 2 het ombre deel dus die gebruik ik meestal niet zo, maar verder wel leuk product.

'K had ook nog een clair's cadeaubon dus toen heb ik een earcuff, die staat in een ander artikel en een nagellakje gekocht.
2014-02-12 16.02.15.jpg weergeven in diavoorstelling

En als laatst ben ik naar de douglass geweest, by far my favourite store, i <3 douglass,
ik heb daar nog een sample van aqua amara van bvulgari gehaald, denk niet dat ik mannenparfum draag (daar is trouwens niks mis mee hoor!) , maar ik spaar samples!!!

Nou dit was het dan ik hoop dat jullie het leuk vonden
Kusje van mij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten