woensdag 5 maart 2014

{Nail polish Tag}

Vandaag heb ik een tag voor jullie de Nail polish Tag,
eigenlijk de eerste tag op mijn blog dus ik hoop dat jullie het leuk vinden XD

Okeee de vragies:
Wat is (zijn) je oudste potje(s)?
Ik heb dus 6 eerste potjes, denk ik 'k weet niet zeker of dit m'n echt aller eerste zijn maar ze zijn wel ontzettend oud.!
Ik kreeg deze potje bij een konad-set van intertoys haha (voor sinterklaas) ik was toen 8 ofzo dat is nu 4 jaar geleden niet heel erg oud, maar ze zijn echt heel erg plakkerig ik denk dat ze over een tijdje niet meer echt bruikbaar zijn. Dit zijn ze:
IMG-20140303-WA0007.jpg weergeven in diavoorstelling
Best wel lelijke kleuren haha!

OKIII next question...
Welk potje heb je het minst gebruikt?
 












Deze 2 ze komen van de action en ik kocht toen vaak nagellak van de action en ik kreeg soms ook wel action nagellak dus ik had vaak dezelfde kleuren en deze heb ik dus nog nooit gebruikt omdat ik er van allebei 2 heb gebruik ik deze nooit.

Wat is je duurste lakje?
Dat is deze van nails inc een mooie bordeax rode kleur van 13,- ik kreeg hem bij glossybox anders zou ik nooit zo'n duur lakje kopen, haha!












Goedkoopste lakje?
Dat is denk ik deze roze van de action, ja ik hier verder niet zo heel veel over vertellen maar ja action is gwn super goedkoop hij was 0,45euro.











Wat is je mooiste kleurtje?
Dit is echt een moeilijke vraag ik heb best wel mooie kleuren maar ik kies dan toch voor
deze 3 lakjes ik kon echt niet kiezen,
1van clair's-chip resistant = 2,95
en 2 van yes love die ik gekocht heb in frankrijk van 2 euro.
 












Wat is je lelijkste kleurtje?
Dat is by far deze oranje ik vindt hem zo ontzettend lelijk blehhh.
 










Meest gebruikt?
Het lakje dat ik het meest gebruikt heb is denk ik de roze van yes love dezelfde als in de vraag hiervoor, ik heb deze toen ik op vakantie was gekocht en ik had toen niet erg veel (geen) nagellak bij me dus was dit mij favo kleur van zomer 2013, nu nog steeds vindt iki het zo'n mooie kleur.
De reden dat ik hem niet zo vaak meer op doe is omdat ik, ja klinkt raar, maar ik ben bang dat als ie op is dat ik geen vervagend potje meer kan vinden, deze nagellakjes hebben een erg fijn borsteltje, de goeie dikte & erg goed dekkend dus ik wacht eigenlijk tot ik een dupe van dit lakje vindt dan ga ik weer dat lakje gebruiken, haha!












Grootste miskoop?
Dat is deze van clair's het is een witte crakle nagellak, opzich is crakle niet verkeerd maar het is gwn niet meer in en daarom heb ik er niet veel aan!











Mooiste verpakking?
Ja niet echt de verpakking maar het potje, haha!
Dat is de zelfde als van "meest gebruikt en mooiste kleurtjes"
ik heb voor de afwisseling een ander kleurtje gedaan ,ja ik vindt het gewoon een erg leuk potje:
 










Welk(e) lakje(s) heb je als laatst gekocht?
Dat zijn deze van fogan die heb ik gekocht bij de bff event/huishoudsbeurs op 17 feb, weet ik nog uit m'n hoofd haha!










Iets leuks dat op nagellak lijkt maar het niet is?
Deze vraag hoort eigenlijk niet bij de nail polish tag maar vondt ik wel fun.
Ik heb dus 2 markers die van de buitenkant op nagellakjes lijken maar eigenlijk markers zijn als je het dopje er af haalt:



















(Ja sorry deze foto is beetje groot lukte niet om hem klein te krijgen.)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Kusje van mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten