vrijdag 21 maart 2014

{Wedstrijd Amsterdam jentuhhh!!!}

Morgen is jente's wedstrijd turnen,
kennen jullie jente nog niet ze is mijn lieve,
maar ook super irritante zusje.
Ze kan ontzettend goed turnen en zit nu in N3 en gaat binnekort naar N2
(N3&N2 zijn de nivveaus hoe lager het cijfer hoe beter).
Ze gaat morgen haar district wedsrijd turnen,
hiervoor heeft ze al haar rayon wedstrijd gedaan
(Ik had een paar weken geleden ook m'n rayon wedstijd daar ben ik 2e geworden nu ga ik naar 4e divisie).
Uitleg ff over de wedstrijden:
Als je nog niet weet wat al die rayon en district enzo inhouden leg ik het nu ff uit.
Eerst ga je naar de rayon dat is van je halve provinci 4e div. en hoger kunnen geplaatst worden meestal moet je dan bij de eerste18 zitten, ik kon niet doorstromen omdat ik 5e div. deed maar nu wel want ik ga 4e doen, jaaah!
Daarna komt district dat is al je geplaatst bent en dan moet je tegen heel je provinci.
Als je dan weer geplaatst word dan ga je door naar...
Halve finale NK en als je weer geplordt ja dan ben je echt ontzettend goed en ga je naar NK!!!
Jente was 3e geworden bij rayon en als je dus bij de eerste 6 zat mocht je meteen naar de halve finale NK. Dat mag ze dus nu, ze hoeft niet maar mag wel meedoen aan district dat doet ze dus als een oefenwedstrijd, ook als ze laatste wordt mag ze als nog naar halve finale NK.
Ik ben echt ontzettend trots op haar ookal wint ze niet!,
ik laat jullie na de wedstrijd weten hoe het is gegaan!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten