donderdag 6 maart 2014

{My skin care routine}

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik eigenlijk gebruik voor mijn huid om het te verzorgen enzo.
Ik begin met de ochtend routine:

-Eerst sta ik op ,haha!
-Ik ga naar de badkamer en pak meestal m'n konaj sponge maar hij is aan 't afbrokkelen en komen steeds stukjes sponge af dat vind ik zo jammer, maar nu was ik m'n gezicht meestal ff snel met wat water.
-Dan pak ik 2 afmeet lepeltjes de kleinste en de 1 na grootste,
in de grote doe ik wat water en met de ander schep ik wat uit m'n
angels on bare skin lush gezicht reiniger,
dit spul is echt hemels ik had en heb best wel last van puistjes door dit spul wordt het echt zooo veel minder voor een vettige onrustige huid is dit echt een aanrader!

Ik doe dan dat kleine beetje gezicht reiniger in het grote maatlepeltje en laat het op lossen het water doe ik dan op m'n gezicht, dan blijven er kleine koreltjes met een soort pasta er om heen

Dat smeer ik ook op mijn gezicht tegelijk op dat opgeloste water spul dan spoel ik het allemaal eraf en ben ik klaar op m'n make up de doen.
Mijn make-up routine ga ik jullie een andere x laten zien!

Dat was het eigelijk al ik doe niet zo heel veel met mijn huid alleen in de avond en ochtend het goed schoonhouden!

En dan de night skin care routine:
Haha eigelijk is hier bijna nix anders aan, maar dan met een oogmake-up remover van nivea.

Dat was het ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten