zondag 9 maart 2014

{PROEFWERKWEEK!!! deel 2}

Op de middelbare school zul je zeker te maken krijgen met de proefwerkweek( afgekort= PWW.) ,
sommige zullen dit niet metten in de brugklas krijgen,
ja ik dus wel dus ik ga jullie laten zien hoe ik mijn PWW. ga plannen.
Echt een leuk voordeeltje aan de PWW. is dat je eerder uit ben en dan ook echt veel eerder ,dat heb ik dan, ik ben op 2 dagen 11:05 uit en op de andere 3 dagen om 9:10 ik hoef dan maar 45min, jaaah!!!
Dat je zo vroeg uit ben wil niet zeggen dat je de rest van de dag vrij ben.. Nee je moet kei hard door leren!
Ik begin dus een week van te voren op maandag dus,
Dit is waneer het proefwerk is en de stof die ik moet leren:

Ma: Bio- Heel H4 (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5)
        Nl-  Bij nl heb je uit elk hoofdstuk 1 of 2 blz. =
               H1= blz. 7/8
               H2= blz. 49
               H3= blz. 92
               H4= blz. 134
               H5= blz. 175/176
               H6= blz. 217

Di: Ak- H4 par. Va, 2, 3, 4 & 7.

Wo: Eng- H4

Do: Ges- H4 (4.0, 4.1, 4.3, 4.4, 4.5)
       Wis- H7&H8

Vrij: Fr- Leestoets van H1, H2 & H3.

Ja dat was het ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Kusje van mij!

1 opmerking:

  1. Oke dat is best well veel. Ik hoop niet dat ik dat ook krijg op de middelbare : (

    BeantwoordenVerwijderen