zaterdag 8 maart 2014

{Wedstrijd turnen Amsterdam}

Zoals jullie weten had ik vannochtend een wedstrijd jaaah,
ik moest om 9.00 er zijn best wel vroeg k moest 7 uur opstaan
we begonnen om 9:15.
We begonnen op balk vond ik wel jammer bij 't eerste toestel ben ik meestal wel zenuw achtig en dat kun je niet echt gebruiken bij balk ik ben er 1x afgevallen bij de radslag die gaat bijna altijd goed mar nu niet dus, m'n cijfer was een 9,80 voor balk wel goed tegenover de andere, maar ja.
De spanning was er nu af en nu naar vloer m'n beste onderdeel het ging best wel goed,
Mijn uitgangswaarde was 13,2, de uitgangs waarde is het hoogste wat je kan halen, en mijn cijfer was een 12,95 jaaah dat is echt heel erg hoog ik had is dus het hoogste cijfer van de hele wedstrijd op vloer!!!
Toen gingen we naar sprong daar ben ik ook redelijk goed in het ging goed en ik haalde een 11,45
En als laatste naar brug mijn meest gevreeste onderdeel dat ging ook best wel relaxt.
Ik was heel erg tevreden met mijn cijfer uiteindelijk 44,88 dat betekent dat ik mag promoveren naar 4e divisie jaaah.
Ik was samen met nua van mijn club zij haalde 43,70 ook super goed er waren 5 prijzen en iedereen was er een beetje van overtuigd dat ik net buiten de prijzen zou vielen en nua sowieso in de top10
maar... we zijn 2e en 3e geworden echt super goed ik ben echt heel erg blij!!!
Jip en Noëlle ook turn vriendinnen hebben om half6 wedstrijd ik ga voor ze duimen.
We hebben alle 4 een blog hier de links:
Nua:  http://alovelybeautyworld.blogspot.nl/2014/03/rituals-lipstickreview.html
Jip: http://myfantastic-way-of-life.blogspot.nl/2014/03/verrassing_7.html
Noëlle: http://gliterglos.blogspot.nl/2014/03/shop-blog-over-nagellak.html
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten