zondag 16 maart 2014

{No insperation? ... no worries!}

Soms ben ik ja... gewoon helemaal inspiratieloos,
iedereen heeft het wel eens... je weet nix te verzinnen,
maar je hebt wel zin om leuke dingen te doen.
Ik las een inspiration artikel op nua's blog die ik al eerder heb gelinkt in een ander artikel en ook las ik laatst weer een artikel over inspiratie dus ja dan kon ik natuurlijk niet achterblijveen!
Ik heb hier een paar tips om weer super veel insperatie te krijgen.
1. Internet.
Hoe kan het ook anders, wat ik doe als ik me verveel of gwn geen inspiratie heb...
ik kijk op internet, de beste uitvinding in de afgelopen 20 jaar.
Youtube filmpje van DIY's enzo. brengen mij op ideeën.
2. Look in your room.
Hebben jullie dat ook te veel spullen je doet ze in een kastje en doet er daarna nooit meer wat mee?
Ik wel...
kijk in kastjes en laatjes naar al de spullen die je niet meer zo vaak gebruik en ga er wat mee doen bedenk een DIY ofzo laat hem achter in de comments en ik ga hem doen.
3. Make-up.
Ik vind het altijd zo leuk om gewoon random me op te maken het hoeft niet persee bij elkaar te passen want ja... je gaat toch nergens heen.
Probeer leuke combi's en je weet maar nooit je verzint een nieuwe trend of a fool look for everyday.
4. Shoppen!!!
Een van mijn favo hobby's, ga naar de stad en kijk naar alles wat leuk is, heb je niet zoveel geld... ga dan fun shoppen met vriendinnen net zo leuk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!!
Kusje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten